Sammanträffanden?

Jag blir galen på alla sjuka sammanträffanden i livet.
Tidigare idag satt jag och letade lite bilder på google till Firefly, en av mina favoritserier, så hittade jag en intervju med tjejen som spelar Kaylee, där hon pratade om sin kommande roll i Stargate - Atlantis, en annan serie jag gillar. Tänkte inte mer på det annat än att det var en kul grej. Så nyss knäpper jag på teven för att spela lite tvspel, kikar igenom kanalerna före bara för att. Hamnar på sexan där ett avsnitt Stargate - Atlantis visas... Ja ni kan väl gissa vem som dök upp i bild. Helt sjukt.

Kommentarer
Postat av: Kenny

Haha, hängde inte med där riktigt. Du hade kommenterat i bloggen före den du menade iaf.



Vid sådana där sammanträffanden brukar jag luta mig tillbaka och undra... vad menas med detta omen? Oftast - ingenting. Men tufft är det.

2009-05-30 @ 17:13:19
URL: http://kyd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0