Gnäll

Jag är på dåligt humör, är stressad för hemmet, är stressad för jobbet.

Idag försökte jag gå på en utbildning på eftermiddagen, om Gasturbin-kringssystem för flytande bränsle. Jag fick yrsel, magknip och kände mig som jag skulle somna när som helst, så jag gick tillbaka till kontoret istället. Känner mig bättre nu, antar att jag inte riktigt kände att jag hade tid att sitta och lyssna...

Jag är inte den som gnäller när jag känner mig sjuk, men nu är det svårt att hålla emot. Man blir ju inte precis gladare när man tänker på oroligheterna hemikring heller.


Det enda som hänt i lägenheten är att jag monterat ett backsystem från elfa till en av mina garderober. Bredden på hyllorna är 55 cm och bredden på garderoben är 55 cm, jag räknade kallt med att det skulle gå. Och visst fan gick det :D Det krävdes en hammare och mycket vilja, men färgen blev bara repad på ett par ställen, perfekt passform... Så det är ju positivt iallafall, jag ska bara skaffa mig vilja att packa in kläderna och städa ur förrådet så blir det lite mer ordning i lägenheten. Att golvbrunnen i badrummet inte släpper genom vatten som den ska trots en behandling med kaustiksoda negerar tyvärr den positiva känslan...


Nu ska jag handla lite mat och sen ska jag hem och laga lite mat, ikväll ska jag äta glass och tycka synd om mig själv. Tyvärr har jag inget att titta på medan jag gör det, teven har inte plats än, och definitivt inte tid. Datorn har stulit för mycket tid från renoveringen bara den... Äta glass medan jag rensar avloppet kanske...


/Miserable bastard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0