Uppskov internet

Jag har visst internet till den 5:e, såg jag nu i bekräftelsemailet. Några få dagar till alltså :)

Idag var jag i lägenheten igen, slipade lite spackel, och råkade riva lite igen...
Men det var liksom inte planerat, jag börja slipa lite vid "valvet" till köket, ni vet hur det är, man slipar litegrann, ingen tanke på att det ska gå längre än så. Sen började det gå över till att plocka loss lite större delar av torkat spackel, "det går väl an" tänkte jag och fortsatte. Men så började jag tappa kontrollen... Och i slutändan stod jag där med hela valvet bortrivet.

Men jag är nöjd! Det känns faktiskt bättre med en rektangulär öppning istället för det där valvet som såg ut att vara spacklat av en blind hund med ledproblem. Bara att köpa lister till det så blir det snyggt. Inte illa pinkat för en eftermiddag.

Nu ska jag äta mina rostade mackor, dagens middag, kanske skulle ha åkt hem lite tidigare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0