Vita tapeter?

Halva rummet är tapetserat, ljusa tapeter, nå sorts vit med nå sorts beiga små irregulära streck. De ser vita ut på avstånd, tydligen.

I eftermiddag/kväll kanske jag hinner klar med resten av rummet, eventuellt en bit ut i hallen också. Ni får inga bilder förrän det är klart. Sådeså!
Det är lite utav en pärs att få hjälp, mycket mycket tungt att försöka undvika att gå och peta på och kommentera allt som andra gör. Jag menar ingen kan ju göra saker lika bra som jag... Och åsikter har andra människor också, pfft!

Den ojämna väggen syns, mycket mer än jag hoppades på. Det får jag leva med.

Idag är jag på bättre humör.

Nu ska jag fortsätta jobba...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0