Badhus?

Jag undrar vad grannarna tänker om mig... Från stinkande rök till tårframkallade ättika till kväljande liklukt till stark klordoft...
De sista stegen är nog mest intressanta.
Liklukt smiter ut i trapphuset - Lägenhetsägaren kommer hem - Stora svarta sopsäckar bärs ut - Hissen stinker lik - Klorindoft sipprar ut genom dörren.
...
Men badhus är sjutton gånger bättre än massgrav. Så för tillfället är jag nöjd, eventuellt håller inte mina slemhinnor och lungor med mig, ett hett tips pojkar och flickor: Andas inte in luftburna klorindroppar.
För övrigt sitter jag och lyssnar på lite dance/clud musik. Känner mig fruktansvärt sugen på att gå ut och röra på kroppen i takt med en tung bas just nu.
Snart måste jag verkligen ta tag i mitt dansintresse. Fördomarna hänger tungt men jag kan väl iallafall en gång våga mig utanför mina murar.
...
Tankarna har börjat vandra iväg mot resor nu. London är ett säkert kort, bara att bestämma när. Men Australien är kanske en möjlighet, borde kika på det. ~15000 flygstol tur och retur. Och faktiskt finns det nån site där, chansen är ju så liten så den kan knappt räknas, men på något sätt skulle jag kunna åka dit på jobb och ta semester i samma veva. Vilket betyder att jobbet betalar resan... Men det skulle väl ta för lång tid att anordna det för att jag ska hinna på chansen i Australien, jag tror det redan är lite sent påtänkt. Men tankarna finns där.
*drar in en rejäl sniff klorin*
Undrar om det här är farligt...

Kommentarer
Postat av: Angelica

Klorinet kan bli farlig gas om det blir för hett, men sånt vet väl "professorn" som morfar säger ;)

2010-01-21 @ 09:25:21
URL: http://mjam.blogg.se/
Postat av: Tezan

Det är lite dåligt med uppdateringar här på bloggen, om vi aldrig blir inbjudna att hälsa på måste vi ju åtminstone få höra hur det går =)

Hoppas allt är bra med dig, här är det fint, jobbar och sliter =) Ha ha =)

Ha det prima! Kram T

2010-02-12 @ 08:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0