Jag hatar mig själv

När jag åkte hem till Hälsingland före jul valde jag att dra ur elkontakterna till dator och tv. Vad jag lyckades glömma var att kyl och frys går på samma kontakt. Skitsmart idiotjävel.

Nu luktar det ruttet kött i hela lägenheten och rejält mycket i frysen, trots två noggranna rengöringar med två olika rengöringsmedel. Frysen kommer sannolikt aldrig sluta lukta och lägenheten kanske ger med sig om några veckor om jag har tur. Jag får väl köpa en ny kyl+frys och måla om hela jävla lägenheten igen för att bli av med lukten. Skitkul.

Fy fan vad stolt jag är över att jag är ett sånt klantarsel.


Curse count: 3
Edit:
Hade glömt att jag lämnat det här här. Jag insåg efter en stund att jag faktiskt inte dragit ur kylskåpet. Det var en säkring som hade gått... Så jag är väl inte lika förbannad på mig själv kanske, istället är jag förbannad på alla andra. Så det är väl ingen ändring från vardagen antar jag ;)

Kommentarer
Postat av: Kenny

AJ AJ AJ AJ AJ!! Fan va tråkigt.

2010-01-11 @ 18:58:08
URL: http://kyd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0