Vem har gömt liket under mitt kylskåp?

Jag får kväljningar varje gång jag öppnar dörren efter att ha varit ute en sväng. Härligt.
Frysen är nu urtorkad tre gånger och har stått i ättiksmarinering en natt. Ättikan får jobba vidare, men trots stängd frysdörr luktar det as nånstans.


Men självömkandet har minskat litegrann, nu ska jag ut och jaga istället. Nu är det inte längre mitt fel, det var en jävla säkring som hade gått... Pratade med försäkringsbolaget idag som hänvisade mig till föreningen eftersom bostadsrättstillägget ingår i hyran, ringde ikväll ordförande och blev hänvisad vidare. Imorgon ska jag hitta ett sätt att få ut en ny frys. Den jag har är ju obrukbar, vem fan gillar broccoli som luktar dött djur? Klart det går på försäkringen, frysen var ju ny. Och säkringar kan ju inte jag styra över.

Det här ska jag fan i helvete komma ut segrande ur. Förbannade otursandar och deras jävla lekar, i helvete att jag ger mig nu.

Hitta nån annan självgod idiot att kasta otur på istället. För den här idioten tänker slå tillbaka.


Stinkande frys och stinkande golv. Det lär ju vara värt åtminstone 10 stycken Gustav Vasa...


Curse count: 7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0